luni, 1 iunie 2009

UNGHII FALSE
In ziua de azi majoritatea femeilor au unghii false,dar si domnisoarele.Sunt de acord cu unghiile false daca unghiile tale se rup foarte repede.In orice salon de infrumusetare exista si manichiura unde se pot aplica unghii false,dar unele fete care inca sunt la scoala lucreaza acasa si lucreaza mult mai bine si sunt multe mai ieftine decat la saloane.Pentru a le avea cat mai mult timp trebuie sa ai grija de ele,sa nu faci unele lucruri grele pentru ca nu vei putea daca le ai foarte mari.Unghiile false nu si le poate pune oricine.daca lucrezi intr-o brutarie de examplu si ai unghii poti risca ca prin paine sa iti pierzi cate o unghie si nu cred ca este foarte placut sa gasesti in paine cate o unghie falsa.La fel ca si cu tatuajele nu multa lumea este de acord cu unghiile false,nu este un lucru asa grav sa ai unghii dar unii nu sunt de acor cu asta.Mie imi palc foarte mult unghiile false cum arata de aceea mi-am pus si eu.Le am deja de 2 luni aproape si sunt foarte incantata de ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu